מחקרים

  • מחקר אנתרופולוגי על המשפחה הישראלית ב- WhatsApp

    המחקר מעניק הצצה נדירה ובלעדית למגוון קבוצות משפחתיות ומתאר לראשונה מה באמת קורה בקבוצות ה-  WhatsApp המשפחתיות אשר הפכו לחלק מהותי מההוויה הישראלית הדיגיטלית ומתרבות המשפחה העכשווית. המחקר הוא מחקר אנתרופולוגי- כלומר, מחקר שנעשה ע"י תצפית אישי, של אנתרופולוג על חברי קבוצה ושיחות עימם. דרך…

    icon08
  • מחקר הנשים של שנת 2010

    במשך שנה שלמה Buzzilla עקבה אחר שיחות בין נשים וניתחה את נושאי השיח העיקריים, ואת התפיסות סביב קריירה, משפחה, אופנה ויחסים. בין הממצאים: אמהוּת נמצאת בלב השיח, גם כשמדובר בניהול פיננסי ותזונה.

    icon05
  • מחקר המתנות לחג

    רגע לפני פסח 2011, Buzzilla ניתחה את השיח ברשת סביב המנהג לתת ולקבל מתנות לחג, וזיהתה כמה טרנדים מעניינים: הצורך להיות מיוחד ומקורי, לצד הרצון לחסוך כסף, גורמים לכך שקופונים הופכים למתנה מקובלת, לצד מתנות עם טאץ' אישי

    icon08
  • מחאת האוהלים

    מיפוי השיח ברשת אפשר לזהות מי הדמויות המדוברות ביותר בהקשר של המחאה החברתית, ומצא שהפוליטיקאים מושכים את עיקר האש, שדפני ליף היא מנהיגת המאבק הבלתי-מעורערת, ושבאופן מפתיע היקף השיח על הטייקונים נמוך.

    icon03
  • מדד נשות העסקים בישראל

    כמה באמת מדברים על נשות העסקים המובילות במשק, ומי נחשבת לאישה החזקה ביותר במדינה? מדד נשות העסקים של Buzzilla, שמתפרסם מדי חודש ב"ליידי גלובס", מבוסס על מדידת נפח השיחה ברשת על הנשים שמאחורי החדשות הכלכליות

    icon01
  • קטגוריית הבנקאות בישראל

    בשנת 2009 החל בנק לאומי בפעילות שיווקית שהדגישה את השירותים הדיגיטליים שהוא מציג. מחקר תקשורת שיווקית של Buzzilla ממחיש כיצד המהלך שינה את המיצוב של לאומי בהשוואה למתחרים בקטגוריה

    icon04
  • קטגוריית המחשבים ניידים בישראל

    מחקר מיפוי של Buzzilla ניתח את תפיסות הצרכנים של המותגים המובילים בשוק המחשבים הניידים, ופילח את הקהלים השונים בשוק. בין הממצאים: HP נתפסת כאמינה ואיכותית, אבל לא מספיק חזקה לגיימרים צעירים

    icon07
  • מחקר ניתוח מגמות – השקת iPhone בישראל

    בחודשים שלפני השקת iPhone בארץ, Buzzilla בחנה את תפיסות הצרכנים כלפי ערוצי ההפצה השונים של הסמארטפונים: מפעילות הסלולר, חנויות פרטיות, קנייה מיד שנייה ורכישה ישירה מחו"ל. הממצא: החסם העיקרי של חברות הסלולר הוא המחיר

    Resources_menu_11