מקרי מבחן

  • 012 SMILE

    מחקר מיפוי שערכה Buzzilla עבור 012 SMILE אפשר לחברה לאתר את מוקדי השיח של לקוחותיה, להבין טוב יותר את הדרישות שלהם, ולהכניס שינויים למערך השירות שלה באופן שהגדיל דרמטית את שביעות רצון הלקוחות.

    icon05
  • קטגוריית רכב משפחתי

    המכוניות המובילות בשוק הרכב המשפחתי דומות אלו לאלו, אבל מחקר שערכה Buzzilla חשף תפיסות שונות בקרב הציבור על מאזדה 3, קורולה ופורד פוקוס, וגילה תובנה מפתיעה: צעירים מעדיפים באופן מובהק את אחד הדגמים.

    icon04
  • האח הגדול 3

    בשבוע שלפני גמר "האח הגדול", ערכה Buzzilla מחקר פנימי שניבא את סדר הזוכים לפי נפח השיחה על כל מועמד והסנטימנט שהוא מעורר ברשת. המחקר פורסם בתוכנית "ערב טוב" של גיא פינס – 48 שעות לפני הגמר. התוצאות: ניבוי מושלם של סדר ההדחה.

    icon03
  • גיוס כח אדם לחברת הייטק גדולה

    מחקר מיפוי קהל יעד שערכה Buzzilla עבור אחת מחברות ההייטק הגדולות בישראל אפשר למחלקת משאבי האנוש להכיר את שיקולי המועמדים, להבין את מיצוב החברה אל מול המתחרות בשוק העבודה, ולייעל את תהליך הגיוס.

    icon01
  • בנק דיסקונט

    כדי להבין טוב יותר את סגמנט הסטודנטים, פנה בנק דיסקונט ל-Buzzilla כדי שזו תמפה בפניו את תפיסותיהם בנושאים פיננסיים. ניתוח הממצאים העלה הזדמנות חשובה עבור הבנק בחינוך השוק הצעיר, שמטבעו מגלה חשדנות וחוסר נאמנות כלפי הקטגוריה

    icon02