היתרונות

להבין. לנתח. לפעול.

עובדים בזמן אמת
אם בעבר חברות ביססו את המחקר שלהן על סקר רבעוני על מדגם של צרכנים, היום הן יכולות לבדוק את השטח על בסיס שוטף. כמה פעמים ביום במקום כמה פעמים בשנה. התוצאה: זיהוי מהיר, כמעט בזמן אמת, של שינויים בשטח ושל הנושאים הבוערים ביותר, באופן שמאפשר תגובה מהירה – לפני המתחרים.

אנחנו לא שואלים שאלות
המדיה החברתית היא מעבדה אנושית מופלאה, שבה אפשר לשמוע מה צרכנים חושבים באמת, ביוזמתם וללא כל התערבות. הדברים שנכתבים ברשת הם אותנטיים, בשונה ממה שנאמר מבעד לזכוכית הכפולה בקבוצת המיקוד.

נוגעים בדבר האמיתי
השיחות ברשת חושפות דעות ועמדות, ומגלות את מידת המעורבות הרגשית של צרכנים בכל נושא. הקשבה לשיחות האלה יכולה להיות מעניינת מאוד, אבל הפוטנציאל האמיתי של מחקר במדיה החברתית הוא בניתוח עמוק של השיחות, בזיהוי מגמות, בזיקוק תובנות.

נוסעים אחרוה בזמן
המערכת של Buzzilla מתעדת כל דיון שהתפרסם במדיה החברתית בשלוש עד חמש השנים האחרונות. מידע זה עשוי להיות בעל ערך גם היום: כך אפשר ללמוד כיצד צרכנים הגיבו למהלך שיווקי או לאירוע שלילי שפקד חברה, ולבנות בהתאם מהלכים עתידיים.