השיטה

להבין. לנתח. לפעול.

בכל רגע נתון, צרכנים מדברים ביניהם ברשת. משווים, שואלים, מתווכחים, מפנטזים. לפעמים השיחה היא סוערת ולפעמים עניינית, אבל כמעט תמיד תהיה שיחה על הקטגוריה שלך. זאת השיחה הכי מעניינת.

המדיה החברתית היא מכרה זהב של מידע עסקי, את זה כבר בטח שמעת. החוכמה היא לדעת לאסוף אותו בצורה יעילה ולזהות את ההזדמנויות שטמונות שם. כאן נכנסים לתמונה הכלים שפיתחה Buzzilla.

המוצרים של Buzzilla נועדו לגלות משהו חדש על הצרכן. כל אחד מהם ניגש אליו מזווית קצת אחרת: ממפה את הנושאים שמעסיקים אותו, עוקב אחרי שינויים בתפיסת המותג, מודד את הלהט שבו מדברים על מותגים שונים. אבל יש משהו משותף לכל המוצרים שלנו: התהליך המחקרי. זאת המתודולוגיה שלנו, ואנחנו די אובססיביים בכל מה שקשור אליה.

איסוף
מערכת ה-Brand Monitoring של חברת Buzzilla סורקת מסביב לשעון את המרחב הווירטואלי וקולטת מדי יום מאות אלפי תגובות לכתבות, הודעות בפורומים, בלוגים בכל תחום שעולה על הדעת, עדכוני סטאטוסים בפייסבוק. הכל נקלט ומתועד. אבל זה אף פעם לא מספיק: במקביל אנחנו מעדכנים מדי יום את המאגר באתרים חדשים שעלו לאוויר, ומתחילים לעקוב גם אחריהם.

ניתוח
הנתונים שנאספים הם רק חומרי הגלם למחקר עצמו. נושאי השיח, הזירות הפעילות ביותר, אפיון קהילות ומשתתפים, ניתוח סנטימנט חיובי ושלילי, מדידת נפח פעילות לאורך זמן – כל אלה עוברים אנליזה כמותית ואיכותנית על ידי חוקרים מיומנים המשתמשים בכלי הניתוח מתקדמים, בתהליך זיקוק הממצאים מתוך הנתונים.

תובנות ומסקנות
כל מחקר נועד להגיע לחשיפת תובנות חדשות על המותג, שמהן נגזרות מסקנות והמלצות ישימות. המוצרים שלנו, החל בדו"ח ניטור מצומצם ועד למחקר מעמיק, מייצרים תמונה שיווקית רבת-ערך עבור מקבלי ההחלטות.