מדד Engagement

באילו אתרים כדאי לפרסם? איפה כדאי לעשות פעילות תוכן שיווקי? באילו זירות כדאי להיות חלק מהשיחה?

אנחנו חושבים שכדאי לענות על השאלות האלה על ידי בחינה של מידת המעורבות שמייצרות הזירות השונות בנושאים החשובים למותג. אנשים מדברים ברשת במגוון אתרים ועל כל נושא שעולה על הדעת, אבל בכל נושא נתון ישנם פורומים ספציפיים, בלוגים ייעודיים או דפי פייסבוק מתמחים המעוררים את מידת המעורבות הגבוהה ביותר .

מדד ה-Engagement של buzzilla מספק דירוג של זירות שיחה במונחי מעורבות. דירוג זה יעזור לכם לתכנן ולמקד את הפעילות השיווקית שלכם בזירות התוכן הנכונות. הזירות שבהן יש את מספר השיחות הגדול ביותר בנושאים שחשובים לכם, אלה שבהם משתתפים אנשים רבים וכאלה שפותחות את מעגל השיחה גם לזירות נוספות.

מדד ה-Engagement הוא כלי תכנוני הכרחי, קטן ויעיל מאוד.

מטרת המחקר:
דירוג האתרים וחלקי האתרים במונחים של מידת המעורבות ביחס לנושא מוגדר.

מה כולל מחקר מעקב מותג:

  • מיפוי של כל זירות השיח הרלוונטיות לנושא
  • ניתוח הזירות השונות על פי נוסחת המעורבות של buzzilla
  • דירוג הזירות ביחס למעורבות בנושא.
  • המלצות אופרטיביות לתכנון