ניתוח מהלך שיווקי – C/Campaign

מהלכים שיווקיים הם הדלק של העשייה המסחרית של חברות וארגונים. פרסום, יחסי ציבור, Offline, Online, אירועים, קד"מ… כולם ביחד מצטרפים למהלך כולל שמניע את הארגון אל מטרותיו. ההצלחה של מהלך שיווקי נובעת משילוב של מגוון פרמטרים – בהירות המסר, דיוק קהל היעד, בחירת המדיה, מידת המעורבות ועוד גורמים רבים שאתם רוקמים בעדינות כדי לקבל את האפקטיביות המרבית.

ואיך בודקים את המהלך? התשובה שלנו היא, כמובן, להקשיב למה שאנשים אומרים. מחקר "ניתוח מהלך שיווקי" של buzzilla, משתמש במתודולוגיה מתקדמת על מנת לנתח את השיח האינטרנטי, לפני, תוך כדי ואחרי הקמפיין, ומייצר הבנה עמוקה של הקהלים אליהם הגעתם, המסרים שעברו, האהדה לחלקי המהלך השונים, נפח השיחה על המותג ועוד גורמים רבים.

בשיטת מחקר זו, אין צורך לעשות מספר בדיקות, בתקופות שונות, שכן המחקר של השיחה ברשת מאפשר לנו ללכת אחורה בזמן ולבדוק כל תקופה רלוונטית – כולל השוואה לקמפיינים קודמים.
כלי זה יכול לשמש הן לניתוח מהלך שיווקי לאחר שהסתיים והן לתכנון המהלך השיווקי הבא.

מטרת המחקר:
ניתוח ההשתקפות וההשפעה של מהלך שיווקי על השיח האינטרנטי בסביבת המותג.

מה כולל מחקר מעקב מותג:

  • ניתוח כל הפרמטרים של השיחה לאורך התקופה הרלוונטית (לפני, תוך כדי ואחרי)
  • זיהוי הנושאים המרכזיים בשיח הצרכנים על המותג בכלל ובהקשר לקמפיין בפרט.
  • אפיון הקהלים הדומיננטיים בשיח והשוואה לקהלי היעד המוגדרים של המהלך.
  • מיפוי משפיענים
  • ניתוח הבנת מסרים
  • תובנות ומסקנות יישומיות שישמשו לתכנון המשך המהלך או למהלך הבא.