מחקר טרנדים- F/Trend

מנהלי שיווק נדרשים לקבל החלטות טקטיות מדי יום. אבל יש מהלכים אסטרטגיים שכדי להעריך את סיכויי הצלחתם נדרשת הבנה של מגמות ארוכות-טווח. האם שוק הרכב בישראל בשל למכונית החשמלית? עד כמה מאיימים שידורי התוכניות באינטרנט על חברות הכבלים והלוויין? ומה נדרש כדי לשקם את אמינותו של מוסד פיננסי שנחשד בעבר בהתנהלות לא תקינה?

כדי לענות על השאלות האלו נדרש מחקר שבוחן מגמות מתחת לפני השטח, כאלו שאי אפשר לזהות לפי אורך התור בסופר ולפי הפדיון שנספר בקופות בסוף היום.

מחקר זיהוי טרנדים הוא כלי שפיחתה Buzzilla כדי ללוות תהליכים אסטרטגיים של חברות. הוא מבוסס על זיהוי נושאים חדשים שעולים לסדר היום בשיח הציבורי, לצד אלו שהולכים ודועכים. המחקר גם חושף שינויים בסנטימנט שמביעים הצרכנים כלפי נושאים קיימים, כדי להבין יותר טוב איך התפיסה שלהם התעצבה עד כה, ועשויה להשפיע על תפישותיהם בחודשים הקרובים.

מטרת המחקר:
זיהוי מגמות בשיח הצרכנים שעשויים להשפיע על תמונת השוק בעתיד.

מה כולל מחקר מיפו טרנדים:

  • מחקר מותאם אישית לכל חברה, על בסיס בדיקה של פרק זמן הנע בין 3-12 חודשים
  • זיהוי נושאים חדשים שעלו בשיח הצרכנים, ואחרים שהלכו ודעכו
  • ניתוח שדות ההקשר של כל פרמטר במחקר (מותג, קטגוריה או נושא כללי כמו "בריאות")
  • טרמינולוגיה – זיהוי מונחים החוזרים על עצמם, וההקשרים שלהם לסנטימנט הגולשים
  • ניתוח כמותי ואיכותני של קהלים וזירות השיחה: מי מדבר באיזה סוג אתר ועל אילו נושאים