מיפוי נושא או קטגוריה- F/Subject

המותג חי בקטגוריה מוגדרת ובסביבת תוכן מסוימת. הבנת הסביבה הכללית היא כלי חשוב ביכולת להבין את ההזדמנויות והאיומים האופייניים לסביבת הנושא או הקטגוריה הרלוונטיים.

מה התפיסות של צופים כלפי תכניות ריאליטי? אילו שינויים חלו ביחסם של צרכנים למוצרי הבסיס? מהם הנושאים העיקריים המרכיבים את השיח בנושא הריון? אלו סוגי השאלות שניתן לענות עליהם בניתוח מעמיק של קטגוריה או נושא.

מחקר מיפוי נושא או קטגוריה מיועד לספק הבנה עמוקה של הסביבה הרחבה של המותג או של החברה. המחקר מאפשר להבין את מבנה השיח בנושא ולזהות הזדמנויות, איומים, מגמות, שפה רלוונטית ומאפיינים קטגוריאליים לצורך עשייה שיווקית מדויקת ויעילה.

מטרת המחקר:
מיפוי ואפיון השיח בנושא המוגדר או בהקשר לקטגוריה מוגדרת.

מה כולל מחקר מיפו נושא או קטגוריה:

  • זיהוי ממוקד של זירות השיחה והשיחות הספציפיות בנשא שבמיקוד.
  • אפיון מרכיבי השיחה
  • תיאור זירות הפעילות של הסגמנטים השונים: פורומים, בלוגים, פייסבוק, טוויטר וטוקבקים
  • אפיון טרמינולוגיה בנושא: ביטויים שמאפיינים את השיח הנושאי.
  • מיפוי תתי נושאים
  • זיהוי קהלים דומיננטיים בנושא המנותח ומשפיענים