מיפוי קהל יעד- F/People

מה הם צריכים? זו השאלה הכי בסיסית אותה אתם שואלים את עצמכם לגבי קהלי היעד שלכם, מידי יום.

במערכת היחסים המורכבת של חברות עם הצרכנים נדרשות החברות להכיר אותם ולהבין אותם על מנת שיהיו מסוגלות לענות על צרכיהם בצורה הטובה ביותר. היכרות זו לא מסתכמת רק בצרכים הנוגעים לעולם התוכן הספציפי של המוצרים או השירותים שהחברות מספקות… כמו בכל מערכת יחסים טובה, נדרשות החברות להכיר את הצרכן שלהם במגוון רבדים ובשלל תחומים. הכרות מעמיקה זו, מאפשרת לחברות ללקלוע בצורה יותר טובה לציפיותיהם, רצונותיהם וצרכיהם של הצרכנים

מחקר מיפוי קהל מאפשר להתעמק בעולמו של קהל יעד ספציפי על מנת להבין אותו באופן מקיף. מה הם צריכים, למה הם שואפים, ממה הם חוששים, מה הם אוהבים ואיך הם מדברים, הן רק חלק מהשאלות שניתן לענות עליהן כשמנתחים את השיחה בקרב הקהל המוגדר לעומק.

מטרת המחקר:
הבנת המאפיינים של קהל היעד המנותח מתוך השיח שמנהל קהל זה ברשת.

מה כולל מחקר מיפו קהל יעד:

  • זיהוי ממוקד של זירות השיחה והשיחות הספציפיות של קהל היעד שבמיקוד. אפיון תחומי עניין, אופי השיחה והמשתתפים עצמם
  • תיאור זירות הפעילות של הסגמנטים השונים: פורומים, בלוגים, פייסבוק, טוויטר וטוקבקים
  • אפיון טרמינולוגיה של המותג בקרב הקהל השונים: ביטויים שמאפיינים את השיח שלהם
  • הבנת התפישות העולות בקרב הקהל המנותח לגבי המותג והתחרים בקטגוריה
  • זיהוי צרכים בלתי מסופקים, הזדמנויות ואיומים
  • הצגת מסקנות ותובנות יישומיות לגבי פילוח קהל היעד לגורמים התנהגותיים ופסיכוגרפיים