במה אנחנו מאמינים

מאמינים בשינוי.

בלי העלמויות ובלי קאמבקים, מדונה מפתיעה כל פעם מחדש כבר 27 שנים, וכל פעם מדייקת למה שנכון, או פשוט ממציאה אותו. אנחנו מדונה (כמעט).
חיים בעולם משתנה ומבינים שבלי להמציא כל פעם מחדש אין לנו סיכוי.

מדע ואמנות הולכים ביחד.

טכנולוגיה היא דבר נפלא, אבל בלי אנשים היא שווה הרבה פחות.
אנחנו מאמינים שתובנות של אמת יכולות להימצא ולהיווצר רק על ידי שילוב הרמוני של השניים. לעולם לא נוותר על אף אחד מהם.

באנו ליהנות.

אנחנו עושים את מה שאנחנו אוהבים
ואוהבים את מה שאנחנו עושים.

אנחנו מהצד של הטובים.

פחות האח הגדול. יותר האח שלך.
אנחנו מקשיבים למה שאנשים אומרים ברשת על מוצרים ושירותים, ועוזרים לחברות לעשות טוב יותר בשביל אנשים.

ברוך השם יום יום.

אנחנו לא מתנגדים לסטוצים, אבל מה שבאמת טוב לנו אלו מערכות יחסים ארוכות טווח עם הלקוחות שלנו. באזילה נמצאת עם הלקוחות שלה יום יום.
מלווה אותם ותומכת על ידי תובנות בקבלת החלטות, קטנות כגדולות.

כמעט לכולם.

Buzzilla מתאימה כמעט לכולם.
אבל לא לכולם.
אין לנו תשובה לכל שאלה, והמתודולוגיה שלנו לא מתאימה לכל שאלה מחקרית.

אנחנו מולטי-דיסיפלינריים.

אנחנו מתעניינים בהמון תחומים.
במותגים, בשיווק, בפרסום, באינטרנט, בטכנולוגיה, במחקר, במדיה חברתית, בסוציולוגיה, בטרנדולוגיה, במתמטיקה, בסטטיסטיקה.
ובבני אדם.
בעיקר.

לא מחפשים מתחת לפנס.

אנחנו מאירים מסביב, וכורים תובנות חבויות, שאיש לא קיווה למצוא.
זאת תפיסת העולם המחקרית שלנו, וזאת גם תפיסת העולם שלנו כעסק.
סוסים מהירים יותר? לא אצלנו.

אנחנו אנשים פשוטים.

העסק שלנו מורכב. מתמטיקה, סטטיסטיקה, תכנות, סוציולוגיה ומה לא.
אבל אנחנו מעריכים פשטות, ולכן משקיעים המון כדי שהמורכבות תישאר הרחק מאחורי הקלעים, ובנקודות המפגש שלכם איתנו, תתקלו בממשקים פשוטים וידידותיים.
תיזהרו, אתם עלולים ליהנות מזה.

תובנות לכולם.

אנחנו גאים לומר – אנחנו לא יקרים.
המחירים שלנו שווים לכל נפש (או לכל מותג).
זה לא שאנחנו כאלה נדיבים, זה המודל העסקי שלנו. להביא תועלת לכמה שיותר חברות.

כאן ועכשיו.

אנחנו לא אוהבים לדחות סיפוקים. לא את שלנו, ובעיקר לא של הלקוחות שלנו.
Buzzilla מאפשרת ללקוחותיה למצוא תובנות בכל רגע נתון, ממש כאן ועכשיו, או במקרה של מחקר מורכב יותר, תוך מספר ימי עסקים סביר.

קצר זה טוב.

מארק טווין אמר פעם שלא היה לו זמן לכתוב מכתב קצר, ולכן כתב מכתב ארוך.
זאת בדיוק המומחיות שלנו.
יש יותר מדי מידע, אפשר בקלות להיות מוצפים, וללכת לאיבוד.
בדיוק בשביל זה אנחנו כאן.
השקענו המון זמן, וכסף, כדי שהמידע והתובנות שתקבלו יהיו מתומצתים ומזוקקים.
ודווקא זה יצא ארוך.

גלינג.

זה צליל שאנחנו אוהבים. צליל התובנה.
לפעמים קוראים לזה – aha momentאו eureka או פשוט, וואלה!
הרעיון ברור. הבנתי משהו. תפסתי אינטואיטיבית.
עכשיו אני יודע מה לעשות!
זאת העבודה שלנו – לא להציף במידע, אלא לספק תובנה חדשה.
מעניינת. לא צפויה. מדויקת.

מאמינים באינטרנט

אנחנו חיים יום יום את המהפכה שהאינטרנט מחולל בחיי אנשים וארגונים.
מאמינים בהקשבה, מאמינים בכח ובמשמעות של השיחה שנוצרת.

העסק שלנו עובד.

זאת לא מעבדה אקספרימנטלית, וזה לא בשביל הכיף.
הקשבה וניתוח השיח ברשתות החברתיות מוביל לתובנות מוצקות
שמשפיעות על עסקים.