פרופיל חברה

Buzzilla היא…

Buzzilla עוסקת במה שאנשים אומרים. הקמנו את החברה בשנת 2008 מתוך הבנה שהשיחה שמתנהלת ברשת מהווה גורם השפעה מרכזי על הווייתם של פרטים ושל ארגונים כאחד ושנדרש סט חדש של כלים על מנת להתמודד עם המציאות המרתקת הזו ולקצור ממנה את מירב ההזדמנויות. אנחנו מתמחים ביצירת כלים ושיטות לניטור, ניתוח ומחקר המבוססים על השיחה המתנהלת בכל מגוון הפלטפורמות החברתיות.
Buzzilla מאפשרת לארגונים ולחברות להפיק תועלת מהשיחה ברשת, החל מאספקת מידע גולמי מובנה לשימוש ביישומים ולאינטגרציה , עבור בשירותי ניטור מתקדמים ועד שירותי מחקר תוכן איכותני.

Buzzilla מאמינה…

אנחנו מאמינים שבלב כל רעיון עסקי, פיתוח מוצר, שיפור שירות לקוחות, מיתוג, קמפיין פרסומי, כל דבר שעשוי להביא לצמיחה, נמצאת תובנה. אמת אנושית פשוטה. הגישה שלנו בחיפוש התובנה שונה. תשכחו משאלונים ארוכים, מראות כפולות וראיונות עומק בקניונים. יש דרך אחרת לגלות תובנות.
אנחנו מקשיבים למה שאנשים אומרים ברשת ואז, את כל הנתונים הללו, אנחנו מסדרים, מודדים והופכים אותם למידע שימושי ובעל ערך. את המידע אנחנו מנתחים, מזקקים וחוקרים ומפיקים ממנו תובנות. ברגע האמת, בזמן אמת.

Buzzilla מפתחת…

אנחנו מחבקים שינויים ואוהבים להתחדש. טכנולוגיות הסריקה, הניטור והניתוח של Buzzilla הנן מהמפותחות מסוגן בעולם והן ממשיכות להשתנות ולהתפתח בהתאם למציאות המשתנה מסביבנו.
הטכנולוגיה שלנו מעוצבת במיוחד לסריקה אינטנסיבית, סקיילבילית ויעילה של מידע מפלטפורמות חברתיות כמו רשתות חברתיות, פורומים, בלוגים, כתבות ותגובות. על בסיס טכנולוגיית הסריקה אנחנו בונים פתרונות פורצי דרך ליישומים עסקיים, בטחוניים , פיננסיים ורבים אחרים.
מערכת ה-Brand Monitoring שלנו משרתת מאוד חברות וארגונים מובילים ושירותי ה-Data Feed שלנו מהווים פתרון עבור חברות Brand Monitoring בינלאומיות ועבור גופים בטחוניים.