יישומים לשירות לקוחות

להיות שם בשביל הלקוח – זמינים, מומחים ושירותיים.

הסבלנות של הצרכנים הולכת ומתקצרת. כשהם נתקלים בבעיה, הם מצפים לקבל שירות לקוחות זמין ומקצועי. המפתח לשירות טוב הוא בידע: לדעת לאתר את הבעיות שמטרידות את הלקוחות, ולדעת בדיוק מי מדבר עליהן.

במקום לחכות בכוננות ספיגה במרכז השירות, אפשר היום כבר לזהות את הלקוח ברשת ברגע שהוא מבקש מידע, או מתלונן על תקלה בטוויטר, בפייסבוק, בפורום או בכל זירת שיחה אחרת. גם הלקוחות הלוחמניים ביותר לא באמת נהנים להתקשר למוקד השירות, הם היו מעדיפים שהמידע יגיע אליהם מאליו. מערכות האיסוף שלBuzzilla ממפות את השיחות האלה, ומתריעות על הנקודות החמות שמעסיקות כרגע את הלקוחות. כך אפשר ליזום פנייה שירותית לאותם לקוחות, עוד לפני שהם מרימים את הטלפון. מעבר לחיסכון ברור בזמן עבודה יקר ובתסכול של הלקוחות, השינוי הזה מקפיץ את חוויית השירות שהלקוח מקבל, ותורם לאמינות החברה.

מי שמתייצב מול הלקוחות עם תמונת מצב ברורה ביד, יכול להראות להם שהוא מבין אותם ולהציע להם שירות שלא ציפו לו. זה בדיוק המקום שבו אפשר להתחבר מחדש ללקוח.

מתוך מקרה מבחן של חברת Smile 012
התפלגות סנטימנט השיח

למחקר המלא לחץ כאן