כלים למשאבי אנוש

להבין מה ההעדפות של מועמדים חדשים

הרשת החברתית שכל אדם טווה סביבו מספקת לו עדכון על דירות שמתפנות, המלצות על מקומות בילוי ובעצם כמעט כל מידע שימושי שהוא צריך. כך גם מגלים אלפי מחפשי עבודה על משרות פנויות. "תפנו אלי במייל הפרטי", הפכה לסיומת שחותמת מאות הודעת דרושים בלתי-פורמאליות ברשתות החברתיות. אבל תשאירו את זה בין החברים, כן?

חברות שמסתפקות בפרסום מודעות דרושים בתשלום מתעלמות מזירה גועשת שבה משרות עוברות מיד ליד וחברות נמצאות במוקד הדיון: איזה תנאים הן מציעות, מה סביבת העבודה והאם יש דרישות מיוחדות מהמועמדים.

עם כלי המחקר הנכונים, הרשת יכולה להפוך לנייר לקמוס שבוחן בזמן אמת את מערך הגיוס בחברה. המידע שמספקים הגולשים ברשתות חברתיות ובפורומים בנושאי תעסוקה שופך אור על המיצוב של החברה בשוק העבודה, מגלה איזה תמריצים ופיתויים מצליחים למשוך כוח אדם איכותי, וחושף את תהליכי קבלת ההחלטות של עובדים מחוזרים.

מתוך מקרה מבחן של גיוס כח אדם לחברת הייטק
מחקר מיפוי קהל יעד שאפשר למחלקת הגיוס להכיר את שיקולי המועמדים ולייעל את תהליך הגיוס

למחקר המלא לחץ כאן