מודיעין עסקי למכירות

להכיר את הלקוח עוד לפני פגישת ההיכרות

האומנות של אנשי מכירות מיומנים היא להגיע ללקוח הנכון, בזמן המכון, עם המוצר הנכון, במחיר הנכון ולעזור לו להבין שהמוצר שלנו זו הבחירה הנכונה. אבל הנשק האמיתי שלוקחים איתם אמני המכירות בתיק הוא ידע. כשיודעים מראש מה החסמים לקנייה, מגיעים לפגישה חמושים בתשובה ניצחת ופיתרון שממוסס את ההתנגדות.

מחקרי צרכנים ברשת ומיפוי התפישות וההתנגדויות, פורש בפני מערך המכירות מפה מפורטת של זירת הלקוחות: מה חשוב להם במוצר, איך הם תופסים את המתחרים השונים, מה החששות שמעכבים אותם בתהליך הקנייה. מידע שמאפשר לא רק לדעת מיהם הלקוחות, אלא ממש להכיר אותם, להבין מה מניע אותם, ולהתחבר אליהם במקומות הכי עמוקים.