מחקרי שוק

 להבין יותר טוב את הלקוחות - מי יכול ?

מה לקוחות אוהבים? למה הם שואפים? מה מעניין אותם? מה הם חושבים עלינו? כל המידע שעוזר לנו להביא תוצאות יותר טובות בשורה התחתונה.

כשמכירים את הצרכן הכל נהיה יותר ברור. התפקיד של מחלקת השיווק הוא לדעת הכל על הלקוחות הפוטנציאליים של החברה. מה הם אוהבים? למה הם שואפים? מה מעניין אותם? מה הם חושבים עלינו? ובעצם כל מילימטר של מידע עוזר לנו לתכנן ולעצב את פעילות החברה כדי להביא תוצאות יותר טובות בשורה התחתונה.

אנחנו משקיעים מאמצים רבים במחקרים כמותיים, בראיונות עומק, במחקרי פאנל ובקבוצות מיקוד והם עונים לנו על השאלות שעולות על דעתנו. ומה עם השאלות שלא עולות על דעתנו? מה עם הרעיונות שלא חשבנו בכיוון שלהם? מה עם הזרמים והמגמות שמתחת לפני השטח? כאן יש רק סט כלים אחד שנותן את הפתרון האולטימטיבי: מחקרי מדיה חברתית – המבוססים על ניתוח תוכן איכותני של מה שאנשים אומרים ברשת, מאפשרים לנו להפיק תובנות עמוקות ומשמעותיות קרוב לזמן אמיתי.

היכולת להפיק את התובנות האלה נובעת מכך שאנשים משוחחים ברשת – ברשתות חברתיות, בפורומים, בכתבות, בטוקבקים ואומרים , בלי ששאלנו אותם, בדיוק מה מטריד אותם, מה משמח אותם ועוד הרבה דברים שלא הייתה לנו דרך אחרת לגלות. מחקר במדיה חברתית מקרב אותנו, יותר מתמיד, להבנה טובה של קהלי היעד שלנו.

מתוך מחקר Tracking על קטגוריית הרכב המשפחתי בישראל
ניתוח השיח על רכב מאזדה3

למחקר המלא לחץ כאן