מעקב יחסי ציבור באינטרנט

להיות עם האצבע על הדופק כל הזמן.

לגלות הזדמנויות לחשיפה חיובית, ליירט סיכונים של חשיפה שלילית ואפילו לחזות מגמות שניתן לרתום לעזרת הארגון, או כאלה שעשויות להוות איום.

הזירה הדיגיטאלית מהווה אתגר גדול מאוד מהבחינה הזאת בגלל הריבוי הגדול של האתרים ושל זירות השיחה ובגלל היכולת של כל אחד, לא רק כתבים, להגיד מה שהוא רוצה, מתי שהוא רוצה ולקבל חשיפה לקהל.

מערכת הניטור וההקשבה של Buzzilla מאפשרת ניטור וניתוח בזמן אמת של הזירות הרלוונטיות. מתודולוגיות המחקר של buzzilla מאפשרות לחזות את המגמות החשובות ולהיות קשובים יותר לנושאים המהווים פוטנציאל להזדמנות או לאיום.

מתוך מדידת "המדוברים ביותר ברשת"
מדידת השיח ברשתות חברתיות בהקשר של המחאה החברתית – אוגוסט 2011

למדד המלא לחץ כאן

חזרה לדף שיווק פתרונות שיווק באינטרנט