ניתוח תקשורת שיווקית

שיווק ברשתות חברתיות – להבין איך נראה הקמפיין בעיני הצרכן

היום המידע זורם בכל הכיוונים וכל הפעילות השיווקית מתבטאת באופן מיידי בזירות השיחה באינטרנט. המהלכים השיווקיים הופכים להיות יותר מורכבים מיום ליום. מחלקות הפרסום משלבות מגוון גדול של כלים בכל קמפיין: פרסום מעל הקו, מתחת לקו, אינטראקטיב, מדיה חברתית, סלולר…והרשימה רק מתארכת. פעם היה מספיק להחליט מה המסר, מה המדיום וזה היה כל הסיפור. היום המידע זורם בכל הכיוונים וכל פעילות מתבטאת באופן מיידי בזירות השיחה באינטרנט.

היום קמפיינים מייצרים שיחה גם על המסרים של הקמפיין אבל גם על המותג באופן כללי ואפילו על הקטגוריה. כלי המדידה של Buzzilla מאפשרים לנו גם לתכנן את המהלכים שלנו, גם למדוד אותם בזמן אמיתי וגם לנתח את האפקטיביות שלהם ואת ההשפעה שלהם על המותג ועל סביבתו.

מתוך מחקר Tracking על קטגוריית הבנקאות בישראל
ניתוח השיח על בנק לאומי

למחקר המלא לחץ כאן