רקע

מה הצרכנים באמת צריכים – שאלה

בלב כל רעיון עסקי, כל פעילות בארגון, כל שינוי – נמצאת תובנה. אמת אנושית פשוטה. מצרך נדיר ובעל עוצמה, שמסמן לך את הנתיב אל לבם של הצרכנים. תובנה יכולה להיות הברקה למוצר חדש, רעיון שמחולל מהפיכה בשירות הלקוחות, הבטחה פרסומית שאף אחד לא אמר קודם. כולם מחפשים אותה.
התובנות נמצאות במקומות שבהם הצרכנים מדברים: בבלוגים, בטוקבקים, בפורומים, ברשתות חברתיות. בכל מקום שבו הרשת נותנת להם במה. בתוך ים המלל טמונה תובנה גולמית שרק מחכה שיאספו אותה. היא מצריכה עבודת ליטוש וניקוי, אבל בגרעין שלה חבוי יהלום.

החיפוש אחר התובנה הזו הוא כל עולמנו. הסיבה שאנחנו קמים בבוקר. Buzzilla פועלת כדי להבין את הקהל במדיה החברתית. מקשיבה, מודדת, מנתחת את התוכן שמיוצר ללא הרף, כדי לחשוף בכל יום עוד אמת צרכנית עבור הלקוחות שלנו.

דוגמא למפת הקשרים
ניתוח השיח על איכות הסביבה במדיה החברתית

  

התובנות שמחפשים פרסומאים שונות מאלה שמחפשים מנהלי מכירות, אנשי מחקר וסמנכ"לי שיווק. כל אחד מהם רוצה ללמוד על הצרכן מזווית אחרת. Buzzilla בונה עבור כל אחד מהתחומים האלו כלים ושיטות שמאפשרים להבין טוב יותר את מה שהצרכן באמת רוצה.

בואו לראות איך הפתרונות האלה יכולים לשרת כל תחום – גם את זה שלכם: מחקרי שוק, תקשורת שיווקית, יישומים לשירות לקוחות, ניתוח לצורכי מו"פ, כלים למשאבי אנוש, מעקב יחסי ציבור, מודיעין עסקי למכירות.