שאלות ותשובות



  • האם Buzzilla סורקת גם את טוויטר ופייסבוק?

    כן. שני האתרים הללו נסרקים באופן רציף, תחת מגבלות הפרטיות של האתר. מידע שמתפרסם על ידי משתמשים שהפרופיל שלהם חסום – לא ייסרק, מאחר והדבר נחשב לעבירת פרטיות על פי החוק.

    לא קיבלת תשובה? צור איתנו קשר
  • האם המערכת של Buzzilla סורקת את כל אתרי האינטרנט המופעלים מישראל?

    המערכת סורקת באופן שוטף את האתרים שבהם יש שיחה דו-כיוונית עם משתמשים וצרכנים, או בינם לבין עצמם. כך, למשל, אתר של תאגיד שבו אין פורום פעיל או זירה אחרת שמאפשרת לצרכנים להגיב וליצור תוכן מקורי משל עצמם – לא ייכלל באתרים שנסרקים.

    לא קיבלת תשובה? צור איתנו קשר
  • מה היתרון של מחקר תוכן ברשת על פני סקרים וקבוצות מיקוד?

    במציאות שבה צרכנים מדברים ביניהם ברשת באופן יומיומי על כמעט כל נושא אפשרי, ניתוח השיח במדיה החברתית מהווה שיקוף טוב של הלכי רוח ותפיסות הצרכנים: מה הם חושבים על המותג? מה דעתם על המהלך הפרסומי האחרון שקידם אותו? ואיך הם תופסים את המחיר שלו בהשוואה לתמורה? היתרון המרכזי של ניתוח כזה הוא שהמידע שנאסף הוא אותנטי לחלוטין: הצרכנים, מצדם, פשוט מביעים את דעתם בפורום או בכל זירה אחרת. זאת, בניגוד לסקרים או קבוצות מיקוד, שחשופים להטיות רבות בשל אופן איסוף הנתונים. כמו כן, נפח השיחה ברשת מאפשר לאסוף בזמן אמת מאות ואלפי דיונים רלוונטיים על המותג, שמהווים למעשה את כלל השיח על המותג לאורך תקופת הבדיקה הרצויה, בניגוד לכלי מחקר מסורתיים שמתבססים על מדגם מצומצם בלבד.

    לא קיבלת תשובה? צור איתנו קשר
  • מה ההבדל בין מחקר לניטור?

    ניטור מאפשר לזהות את נפח השיחה על המותג, לאורך זמן ובהשוואה למתחרים רלוונטיים בקטגוריה. בנוסף, ניטור המותג במדיה החברתית מאפשר לקבל התרעה בזמן אמת על כל אזכור של המותג בכל פורום, בלוג, טוקבק או זירה אחרת שבה הוא מוזכר. מחקר, לעומת זאת, כולל ניתוח מעמיק שמתבסס על נתוני הניטור אבל מאפשר גם לייצר תובנות עמוקות על המותג, להעריך את יתרונותיו וחולשותיו כפי שהם מתוארים על ידי הצרכנים, לאפיין את מצבו לעומת התחרות, ולזהות הזדמנויות שעומדות בפניו לאור ניתוח השוק.

    לא קיבלת תשובה? צור איתנו קשר
  • מה כוללים המחקרים של Buzzilla?

    הדיונים במדיה החברתית שכוללים אזכורים על מותג מסוים מהווים למעשה מידע גולמי. כדי להפיק ממנו תובנות עמוקות על הצרכן, נדרש מחקר שבוחן לעומק את הדיונים, ומנתח את סנטימנט הצרכנים, לרבות זיהוי הנושאים המרכזיים שאליהם המותג מקושר בשיח הצרכנים.

    בניגוד לפעולות זיהוי ומיפוי השיח, שנעשות באופן אוטומטי לחלוטין על-ידי המערכת, המחקר נעשה על ידי צוות חוקרים מיומן של Buzzilla, שמתבסס על הנתונים שנאספו באמצעות המערכת כדי לבצע ניתוחי עומק על המותג וסביבתו התחרותית.

    לא קיבלת תשובה? צור איתנו קשר
  • מה עושה Buzzilla?

    Buzzilla היא חברת מחקרי תוכן צרכנים ישראלית, שפיתחה מערכת טכנולוגית שסורקת את מרחב האינטרנט הישראלי שבו מתנהלות שיחות ודיונים פתוחים. המערכת מאפשרת ל-Buzzilla לספק ללקוחותיה שירותי ניטור, ניתוח ומחקר ייחודיים של תוכן גולשים ברשת הישראלית.

    באמצעות המערכת, Buzzilla מאפשרת ללקוחותיה לעקוב באופן שוטף ויעיל אחרי השיח ברשת, לקבל התרעות בזמן אמת על אזכורים של המותג, ולדעת לזהות איומים והזדמנויות.

    לא קיבלת תשובה? צור איתנו קשר
  • מי צריך, בעצם, לנטר את מה שקורה במדיה החברתית?

    למעשה, כל אדם, חברה או ארגון המתנהלים בסביבה שיווקית, נתונים להשפעות של השיח האינטרנטי על המותגים או השירותים שלהם. לכן, כל אחד מהגופים הללו זקוק ליכולת לעקוב ולנתח את תוכן הצרכנים באופן שוטף – כל אחד בתחומו: מנהלת מותג יכולה לעקוב אחר תפיסות המותג בעיני צרכנים בהשוואה למתחרים, מנהל שירות לקוחות יכול לעקוב אחר תלונות שלקוחות מעלים בזירות שונות ברשת, דוברת יכולה לעקוב אחר אזכורים של המנכ"ל באתרים מרכזיים ומנהל מחקר יכול לבדוק את מאפייני הקהל המשתתף בדיונים בנושא המוגדר אסטרטגי עבור החברה. כל המידע הרלוונטי כבר נמצא במדיה החברתית – כדאי מאוד לדעת להשתמש בו.

    לא קיבלת תשובה? צור איתנו קשר
  • מה זה ניטור במדיה החברתית?

    Brand Monitoring & Analysis היא הדיסציפלינה העוסקת בהקשבה וניתוח מתודולוגי לשיח האינטרנטי כפי שהוא מתנהל בפורומים, בלוגים, טוקבקים לכתבות, פייסבוק וטוויטר. הטכנולוגיה שפיתחה Buzzilla מאפשרת לבצע פעולות חיפוש וניתוח מתקדמות של המידע שנאסף מהמדיה החברתית, ולהציג את הממצאים בממשק גרפי ברור ונוח לשימוש.

    לא קיבלת תשובה? צור איתנו קשר