בלעדי ל- Buzzilla: תגובות הרגשונים של פייסבוק

בלעדי ל – Buzzilla:  תגובות הרגשונים (reactions) בפייסבוק יוצגו במערכת הניטור. כימות התגובות הרגשיות יאפשר למנהלי מותגי ומנהלי דיגיטל להבין בהקלקה אחת את תפסית הצרכנים על פני תקופה ולהגיג לשינויים בהלכי הרוח באופן מידי.  מידע נוסף 

לפוסט המלא

מחקר Buzzilla: הציבור הישראלי ממשיך לתמוך בחייל היורה

בימים האחרונים חלו ההתפתחויות בפרשת החייל היורה: הודעת הפרקליטות הצבאית על החשדות בדבר הריגת המחבל (ולא רצח), פרטים מהחקירה הצבאית עם טענות המפקדים לשיקול דעת מוטעה החייל והודעה רשמית ראשונה מהמכון לרפואה משפטית עם הממצא כי המחבל נהרג מירי החייל עצמו.  בבדיקה מיוחדת שערכנו עבור…

לפוסט המלא

82% תמיכה בחייל שירה במחבל לאחר שנוטרל

מאז התפרסמה הפרשה ביום חמישי האחרון, הרשתות החברתיות (פייסבוק בעיקר) בישראל מוצפות בקבוצות תמיכה בחייל. נפתחו למעלה מ- 20 קבוצות, עם קצב הצטרפות משמעותי, מעל ל- 13,000 חברים. זאת בנוסף לעצומת התמיכה עם 37,000 חותמים. רמת השיח והעניין הציבור והתמיכה גברו משמעותית לאחר יציאת המשפחה…

לפוסט המלא

פרשת גולברי ואיילת זורר – מה למדנו?

            פיטוריה של איילת זורר ע"י חברת גולברי גררו סיקור תקשורתי נרחב ושיח ער ברשתות החברתיות בישראל. בתום תקופת המשבר וספיחיו - הגיעה העת לבדוק מה קרה לתפיסת המותג גולברי וכנגד, את השיח סביב איילת זורר.  מחלקת המחקר של Buzzilla בדקה עבור קבוצת…

לפוסט המלא

מחקר Buzzilla חושף: עליה של 114% בשיח האנטישמי

לכבוד יום האנטישמיות הבינלאומי, בדקה מחלקת המחקר שלנו את השיח העולמי והמגמה מדאיגה: בשנת 2015 עלה השיח האנטישמי ב -114% . השיח  נבדק בשפה האנגלית ברחבי הרשת הגלובלית והרשתות החברתיות בפרט.  עוד נתונים על המחקר בכתבתו של אודי סגל, חדשות 2.  

לפוסט המלא

באזילה השתתפה בסמינר האיחוד האירופי ומשרד החוץ

משרד החוץ הישראלי  והנציבות האירופית קיים את הדיאלוג התשיעי בסוגיית המאבק בגזענות, שנאת זרים ואנטישמיות. חלק משמעותי מהדיאלוג עסק בהסתה ובנאומי שנאה באינטרנט, ולדיון בנושא זה הוזמנה חברת באזילה. מרב בורנשטיין, סמנכ"ל אסטרטגיה ומוצרים בחברה, הציגה בפני מליאת הסמינר את יכולות כלי הניטור והמחקר של…

לפוסט המלא

מתווה הגז – מה הציבור חושב ומי מניע את השיח ברשת?

הדיון סביב מתווה הגז ברשת מספק הצצה מרתקת לאופן בו מתקיים השיח הציבורי בישראל. נראה כי גם בנושא מהותי כל כך, נותרו הסוגיות המקצועיות הרלוונטיות בצד, בעוד השיח הפוליטי השתלט שוב. מיפוי השיח ברחבי הרשת מגלה כי 51% מהתומכים במתווה עשו זאת כאקט אנטי שמאלני גרידא…

לפוסט המלא

סופר צרכן – מחקר ייחודי על פניו המתחדשות של הצרכן הישראלי

המחאה הצליחה? משהו השתנה אצל הצרכן הישראלי?מחקר חדש של באזילה בוחן את השינוי שעבר הצרכן הישראלי בעקבות המחאה וממפה את הולדתו של ה-"סופר צרכן" Buzzilla, חברת הניטור והמחקר ברשת, משיקה את מחקר ההקשבה המקיף, הראשון מסוגו, בנושא הצרכן הישראלי שאחרי גל המחאות הראשון ואחרי הבחירות. תהליך…

לפוסט המלא

2014 נפתחה בשיח סוער ברשת: ממבקשי המקלט ועד לקמפיין שערורייתי הפונה לנשים

  4.1.14   - עיר מקלט הנושא הסוער ביותר ברשת השבוע היה הדיון במבקשי המקלט וחוסר רצונם לשהות במתקן חולות וכן התמיכה של תושבים ישראלים בהם. היו שתי הפגנות/צעדות במהלך השבוע ופעילויות אלו לוו בשיח משמעותי ברשת.     בשבת האחרונה התקיימה הפגנה בכיכר רבין שתמכה בפליטים מבקשי…

לפוסט המלא

פרשת אייל גולן – יש מישהו שלא מדבר על זה?

מתחילת פיצוץ פרשת הזמר המפורסם והקטינה ועד היום נמדדו ברשת כ13,803 שיחות על אייל גולן. מיום ראשון ועד הסרת צו איסור הפרסום נספרו כ4,726 שיחות על אייל גולן . לאחר הסרת צו איסור הפרסום נוספו עוד 4,134 דיונים. למרות צו איסור הפרסום על שמו של…

לפוסט המלא