אירוע השקת מחקר ה"סופר צרכן"

מחקר ה"סופר צרכן" בא לבחון את השאלה האם הצרכן הישראלי השתנה מאז ימי המחאה החברתית ב- 2011, ואם כן, במה השתנה,
ומה ההשלכות על החברות והשוק. המחקר הינו כלי חיוני וחשוב לכל מנהל העוסק בשיווק לצרכנים ורוצה להבין את המציאות המשתנה בשוק הישראלי,
ולדעת כיצד להיערך אליה.

בסיום האירוע האמן והמעצב – יורם רובינגר יחתום על כרזות ה"סופר צרכן"

המחקר יושק באירוע קוקטייל שיתקיים ביום ה', ה- 20.3 בשעה 15:30 במשרדי Buzzilla ברח' יוסף קארו 18, תל אביב

ההשתתפות למוזמנים בלבד, לפרטים נוספים ניתן לפנות במייל ללילך קינן – מנהלת הלקוחות: lilach@buzzilla.com