מה מתבשל בשוק המזון בישראל?

שוק המזון בישראל עובר שינויים תכופים ומהירים, לעתים קרובות חדים ובלתי צפויים, מגמות משתנות, טרנדים צפים ונעלמים והתפריט שלנו מתרחב, מתפתח ומשתנה בקצב מהיר מתמיד.

כל שחקן בשוק מנסה לחזות את המגמה הבאה שתסחוף אחריה את השוק, את המוצר החדשני הבא ואת השינוי הבא בטעם הקהל הישראלי, התזזיתי והבלתי צפוי. ואין דרך טובה יותר להתכונן לשינוי הבא, שמבעבע כבר מתחת לפני השטח, דרך בחינה של המתרחש ברשתות החברתיות, שם מתבטאים הישראלים – הלקוחות שלך – באופן חופשי, בלתי תלוי ומשוחרר ומעניקים, למי שמסוגל לאסוף ולנתח את המידע, ידע יקר ערך אודות ההעדפות, הרצונות והצרכים המיוחדים של כל אחד מהם. את זה אנחנו, ב- Buzzilla ובחברת WISDOM DOT COM  עשינו עבורך.

לאחרונה, עסקנו במחקר מקיף ובניתוח מעמיק של השיח אודות מגמות מזון ברשתות החברתיות והתוצאות כוללות תובנות מעניינות, מסקרנות ומפתיעות, שיכינו אותך לשינויים, למגמות וגם לאיומים הצפויים בשוק המזון בישראל, כולל אלו שישפיעו עלינו בזמן הקרוב ועדיין מחכים להתפרץ מתחת לפני השטח.

המחקר הוא כלי עבודה חיוני והכרחי למנהלי שיווק בתחום המזון והקמעונאות, ליועצים אסטרטגיים ולמנהלים בכל התחומים המשיקים לענפי המזון והתזונה בישראל.

אנחנו מזמינים אותך ליצור עמנו קשר ולשמוע עוד אודותיו.

האירוע יתקיים ביום חמישי 7.11.2013 בשעה 09:30 במשרדי חברת Buzzilla ברח' יוסף קארו 18, תל אביב.

יש לאשר הגעה למייל info@buzzilla.com

או בטלפון: 03-7586868