מהתקשורת
מחקר: השיח על בכירות ברשתות החברתיות עדיין עוסק במראה החיצוני
השיח על נשים בכירות במשק או מובילות דעה מתמקד עדיין במראה החיצוני שלהן ובנושאים אישיים, ולא על הרקורד המקצועי שלהן. כך עולה ממחקר שנערך בחברת באזילה לניטור מדיה חברתית לרגל יום האישה. לפי מרב בורנשטיין, מנהלת מחלקת המחקר בבאזילה, השיח על הנשים ברשתות החברתיות נוטה…
קרא עוד
חברת Buzzilla הישראלית הוכתרה לאחת מחברות הסטארט אפ החדשניות בעולם- מתוך גלובס 9.1.2014
חברת Buzzillaהישראלית הוכתרה לאחת מחברות הסטארט אפ החדשניות בעולם בוועידת המשקיעים השנתית New England Venture Summit. מתוך 2,500 חברות סטארט-אפ שהגישו מועמדותן בוועידה, פאנל השופטים שהורכב מגופי השקעות בעולם, העניק את התואר Top Innovator ל-50 חברות ו Buzzilla ביניהן. קרא עוד>>
קרא עוד
Buzzilla משיקה את "חדר הבקרה"- מתוך גלובס 13.2.2014
חברת Buzzilla משיקה כלי חדש שיאפשר לארגונים ולעסקים לנטר ולנתח שיחות ברשת בזמן אמת על-ידי צוות של אנליסטים מומחים.
קרא עוד
מה מתבשל בשוק המזון בישראל? מתוך גלובס 10.11.2013
לרגל השקת "חם. רותח. גולש!" – המחקר החדש שלנו, התפרסמה כתבה בגלובס בתאריך 10.11.2013, הכתבה מציגה טעימות מהמחקר. לכתבה במלאה היכנסו לפרטים נוספים ורכישת המחקר צרו קשר
קרא עוד
אקס פקטור או הכוכב הבא- מי מוביל?
אי אפשר לפתוח ערוץ 2 בתקופה האחרונה מבלי להיתקל באחת מתכניות השירה החדשות או בתכנית שמדברת עליהן.
קרב הענקיות בין "האקס פקטור" ל"כוכב הבא" התחיל והכפפות ירדו. על מי מדברים יותר? את מי אוהבים יותר?
קרא עוד
שחרור האסירים הפלסטינים- מה דעתכם?
אחד הנושאים הבוערים בתקופה האחרונה הוא שחרור האסירים הפלסטינים. ניטרנו וניתחנו את השיחות והנה מה שגילינ
קרא עוד
בואי אימא: איך יכולים המפרסמים להגיע לכיס של האימהות?
האימהות של היום שונות מאימהות של פעם: הן מעדיפות לקבל עצה טובה מחברותיהן הווירטואליות בפורומים ובפייסבוק ולא מאימן או מסבתן כמו בעבר, לא כולן מוותרות על הקריירה ונכנעות לרגשות אשם, ואלה שנשארות בבית מוצאות את ייעודן בין חיתול לבקבוק כפעילות מובילות בפורומים הנושא אימהות.האימהות של…
קרא עוד
אימהות טריות באינטרנט – על מה הן מדברות?
הן סומכות על החברות הווירטואליות בפורום, יותר מאשר על אחיות טיפת חלב. הן כמעט לא מדברות על עצמן ועל בן הזוג ומציגות תמונה משפחתית אידיאלית. בחברת באזילה ניתחו 500 שיחות ברשת וחילקו את האימהות עבור המשווקים לארבע קטגוריות: הטריות, המסתגלות, המנוסות והפז"מניקיותבמשך חצי שנה נערכו…
קרא עוד
אולמרט מצטרף כשותף בחברת Buzzilla
ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, הצטרף היום (ד') לוועדה המייעצת של חברת Buzzilla (באזילה).
קרא עוד
יואב פרידור – טור דעה בעיתון גלובס
סדרת מאמרים של יואב פרידור, מנכ"ל חברת Buzzilla, בטור דעה שבועי בעיתון גלובס, המאמרים עוסקים במגוון נושאים ומבוססים על מחקרי תוכן גולשים של חברת Buzzilla
קרא עוד
מדד הרייטינג של Buzzilla – התוכניות המדוברות ברשת לחודש אוקטובר 2011
מדד הרייטינג החודשי של Buzzilla וגלובס מציג את טבלת הרייטינג האלטרנטיבית לחודש אוקטובר 2011.מדד הרייטינג החודשי של Buzzilla וגלובס מציג את טבלת הרייטינג האלטרנטיבית לחודש אוקטובר 2011.
קרא עוד
מחאת אוהלים – לפי עיר
מחאת הדיור עמדה במוצ"ש האחרון בסימן העתקת המאבק אל מחוץ לתל אביב, כדי לחדד את הטענה שמצוקת יוקר המחייה חוצה גבולות מוניציפאליים ונוגעת לכל הישראלים. ההפגנות הגדולות – שגם זכו לסיקור תקשורתי נרחב – נערכו בעפולה ובבאר שבע. ואולם, ניתוח השיחות ברשת מגלה שמכל הערים…
קרא עוד
שלושה שבועות למחאה: איך משתנה הסנטימנט הציבורי?
מחקר של Buzzilla שנעשה במיוחד עבור מאקו, חושף את הסנטימנט הציבורי כלפי מחאת האוהלים, מחאת הרופאים ודפני ליף, כפי שהוא משתקף בשיחות ברשת, ומזהה את המקורות לתחושות החיוביות והשליליות.
קרא עוד
מדד הרייטינג האלטרנטיבי: "24/7" מתחזקת
שבועות מאז השקת ספינת הדגל של ערוץ 10, "הדור הבא 24/7", נראה כי הספינה המקרטעת מצליחה סוף-סוף לצוף מעל המים – כך לפחות על-פי טבלת התוכניות המדוברות לחודש יולי של חברת המחקרים באזילה, שבודקת את "התהודה" של תוכניות הטלוויזיה כפי שהיא באה לידי ביטוי באינטרנט….
קרא עוד
תגובות לתוכנית הכלכלית של נתניהו – אצל גיא זוהר
שבוע וחצי לאחר הקמת מאהל המחאה בשדרות רוטשילד, כינס ראש הממשלה בנימין נתניהו מסיבת עיתונאים מיוחדת, שבה הציג תוכנית חירום כלכלית במטרה לתת מענה לדרישות המפגינים. כדי לנסות לקבל תמונה של התגובות הראשוניות של הציבור לתוכנית, Buzzilla אספה וניתחה דיונים על התוכנית של נתניהו מכל…
קרא עוד